fredag 3. september 2010

PUNKTERING...

På rett tid til rett sted!

Da jeg skulle kjøre hjem fra jobb i går hadde jeg en fantastisk opplevelse.
Det er masse veiarbeid og derfor veldig trangt i gatene rett ved jobben min. Jeg la ikke merke til at mitt høyre forhjul var helt flatt. Dette ble jeg gjort oppmerksom på av en bilist og veiarbeiderene.

Huff...tenkte jeg - kan ikke kjøre lengre no. Ok - opp på fortauet for å skifte dekk. Kan ikke huske å ha gjort det på 100 år!

Men i det jeg skal løfte hundburet ut av bilen kommer flere arbeidskarer og tar over kontrollen.
De finner frem reservehjulet, jekker opp bilen og skifter dekket for meg!! I høljeregnet!!!
Snakk om å punktere på rett sted til rett tid.

Jeg måtte bare ta et par bilder:


Antonie

1 kommentar:

  1. Heisann heisann..
    Koselig å finne deg her inne,mr Bellingmo snakket om at du og var veldig interiør interesert ja:0)
    Knall flott lampe du har fått deg på innlegget nedenfor:0)
    Koselig du ville være med på giveawayen min.
    Legger meg til som følger av bloggen din jeg så jeg får følge med på hva mere spennende du finner på:0)
    Klæm Linda og hils gubben:0) :0)

    SvarSlett